Блог РЦМК вчителів української мови та літератури Кам'янсько-Дніпровського району

Мово - Берегине, ніби поклик долі,

Моє натхнення, дум стрімкий політ.

Я йду із нею по життєвім полі,

Й не зраджу їй ніколи у житті


Доброго дня!
Завдячуємо, що Ви зацікавились нашим блогом.
Щиро раді, якщо розміщена інформація буде корисною для Вас.






воскресенье, 19 февраля 2012 г.

21 лютого - Міжнародний день рідної мови

Скільки ти знаєш мов, стільки раз ти - людина. (Гете)
Рідна мова моя, поетична, пісенна,
Пелюсткова і ніжна, як спів солов`я
Як народу душа: щира, добра, натхненна,
Ти найкраща у світі, бо рідна, моя!

1 комментарий:

  1. Шановна Тетяно Миколаївно! Дуже подобаються Ваші поезії,вражає ваша любов до рідної землі, мови. Відкриваю для себе нові грані Вашого таланту. Успіхів Вам у Вашій творчій діяльності! З повагою Людмила Рукобратська

    ОтветитьУдалить